vrijdag 2 januari 2015

Handwarmers

Je ziet ze overal, de handwarmers.




 Volgende week vrijdag kunnen dames tijdens het vrouwencafé deelnemen aan de workshop " handwarmers breien ". Het vrouwencafé gaat elke eerste vrijdag van de maand door in het cafétaria van de plaatselijke cultuurzaal en is een activiteit van onze kvlv-afdeling. Elke maand opnieuw staat er een ander thema op het programma.
Omdat het gaat om eenvoudige handwarmers is het voor beginnende breisters, die met twee naalden kunnen breien, een gelegenheid om het breien met 4 naalden aan te leren. Ik ben benieuwd hoeveel dames ik mag verwelkomen.


14 opmerkingen:

  1. So pretty handwarmers!! I wish you many participants for your workshop and lots of fun knitting together :-)
    New Year's Greetings, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrouw kan niet genoeg handwarmers hebben ! Zo gemakkelijk in vergelijking met gewone handschoenen (daar blijven mijn ringen altijd in vasthaken...) !
    Onlangs wel efkes moeten slikken, ik droeg handwarmers toen ik op bezoek kwam bij een vriendin, en de reactie van haar twee tienerdochters was : "hé je draagt van die handschoenen die daklozen altijd aanhebben !".
    Oeps. En ik die dacht dat ik "hip" was... ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Ingrid, de tienerdochters hadden eigenlijk gelijk. Grappig hè.

      Verwijderen
    2. Haha dat vinden de meisjes hier ook... da's voor daklozen! :-(

      Verwijderen
  3. Zeer mooie handwarmers! Staat de werkbeschrijving toevallig ook in het laatste nieuwe breiboek van KVLV?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Hilde, de rood-bruine handwarmers staan beschreven in het nieuwe boek "warme winterbreisels" van kvlv, maar dan in een andere kleur.

      Verwijderen
    2. Dankjewel en veel succes met de workshop!

      Verwijderen
  4. Met 4 priemen breien lukt toch niet zo goed zunne...ik zou die lessen goed kunnen gebruiken... waarom moet dat nu weer zo ver zijn hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Emmy,
    Ik heb juist een link gelegd in ons programma van KVLV. Klik maar eens op vrouwencafé.
    http://kvlv-deurnediest.be/januari2015.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, das spijtig dat die link niet werkt!

      Verwijderen
    2. Maar zoals jij het bedoeld in het programma zelf lukt het wel. Bedankt

      Verwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...