vrijdag 28 november 2014

Amigurumi rendier

Als bij toeval kwam in terecht op de  blog van een Italiaanse jongedame die de mooiste amigurumi figuurtjes ontwerpt. Ik volg haar blog en ga dus geregeld bij haar kijken naar nieuwe ontwerpen. En zie, begin deze maand kondigde zij aan dat haar ontwerpen in een boek zijn  uitgegeven en nog wel in het Nederlands. Ik kocht haar boek " Amigurumi Winter Wonderland" met 15 winterse patroontjes en koos "rendier" als eerste diertje om te haken.


Nu haak ik zijn vriendje "beer". Tot binnenkort.


8 opmerkingen:

  1. Mohmohmoh zie ne keer wat een schattige Rudolf! Met een stevig gewei op zijn kop! Dat zou bij mij weeral ne kwikkelkwakkel zijn! Echt schoon gedaan!
    Fijn weekend meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kersttijd hangt duidelijk in de lucht !
    Héél mooi rendier, 'k ben benieuwd naar zijn vriendjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerste patroontje is alvast geslaagd, een mooi rendiertje.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, ik ben gek op Kerstknuffels...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje... Met de meest parmantige rode neus ooit! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, that's soo sweet! Great job .-). Have a wonderful Advent!
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...